Ezek alapján foglalnak az utazók szállást
Szállodatulajdonosként fontos, hogy megértsd, hogyan gondolkodnak az utazók a szálláshely kiválasztásakor. Ez valóban lehetővé teszi, hogy a hotel marketing stratégia az utazó viselkedéséhez igazodjon.
Az utazó szabad szállást keres
Az úti cél kiválasztása után az utazó elkezdi keresni a szabad szobákat. A kutatást többféleképpen lehet végezni. Az utazó kikéri a körülötte lévők véleményét. Külső forrásokkal is konzultál, leggyakrabban az interneten. Valójában az utazó először kulcsszavakat ír be a Google-ba, majd konzultál az online utazási irodákkal és körül néz az OTA-k weboldalán (Booking, Expedia…). A Google által végzett tanulmány szerint az utazók 52%-a felkeresi egy intézmény webhelyét, miután megtalálta azt a foglalási oldalakon. Ezt a lépést követően az utazó összeállít egy listát azokról a lehetséges szálláslehetőségekről, amelyeket valószínűleg választ. Ezért az elsődleges célod, hogy szerepelj ezen a listán!
Számodra, vendégházak, szállodák vagy apartmanok tulajdonosai számára elengedhetetlen, hogy láthatóak legyetek, és ne fulladjanak a versenytársak közé. Ezért ügyelj a webhelyed hivatkozásaira. Ha tanácsot szeretnél kapni webhelyed hivatkozással kapcsolatban, kattintson ide.
Az utazó összehasonlítja a különböző ajánlatokat
Itt az ideje, hogy az utazó összehasonlítsa a különböző lehetőségeket. Ehhez elolvassa a többi utazó által írt közleményeket, de megtekinti a szálláshelyek weboldalait is. Ezért elengedhetetlen, hogy kitűnj versenytársaid közül. Adunk néhány tippet, hogyan tűnj ki a tömegből:
• Hozz létre saját webhelyet, hogy közvetlen kapcsolatban állj ügyfeleiddel
• Reszponzív webhely = amely minden platformhoz alkalmazkodik (táblagépek, telefonok stb.). Valójában az utazók 89%-a okostelefonja segítségével kezdi meg a szálláskeresést.
• Jelöld ki azokat a foglalási gombokat, amelyek a „cselekvésre ösztönzést” okozzák.
• Hosszú szövegek helyett használj látványelemeket, hogy felkeltsd az utazó figyelmét.
• Jelöld meg az összes rendelkezésre álló berendezést
Az utazó szobát foglal a választott létesítményben
Az utazó készen áll a foglalásra. A vásárlási szándék nagyon magas, így ez az utolsó esélyed, hogy meggyőzd az utazót, hogy a Te létesítményedbe foglaljon. Ezért elengedhetetlen, hogy a foglalási folyamatot a lehető legegyszerűbbé tedd. Ehhez azt tanácsoljuk, hogy integrálj egy foglalási szoftvert a webhelyedbe. Ezzel az eszközzel leegyszerűsíted a foglalás módját utazóid számára, és lehetővé teszed, hogy közvetlenül lekérd adataikat, kapcsolatba lépj velük. Ezzel gyors és egyszerű az információcsere az utazókkal.
Annak érdekében, hogy meggyőzd az utazókat, hogy közvetlenül a Te webhelyeden foglaljanak, garantáld, hogy itt kapják a legjobb árat, ez megkönnyíti a foglalási folyamatot. A Travelport felmérése szerint a franciák 42%-a valóban frusztrált az ötlet miatt, hogy órákat kell töltenie, hogy megtalálják a legjobb ajánlatot a foglalás előtt.
A digitalizáció felrázta azoknak az utazóknak a foglalási módszereit, akik ma már inkább online foglalnak. A különböző médiák, nevezetesen az okostelefonok, táblagépek fejlesztése hozzájárul ehhez a tendenciához. Az utazók bármikor, néhány kattintással kereshetnek és foglalhatnak szobát. Ezért Neked, szállodatulajdonosoknak, figyelembe kell venned ezeket a fejleményeket!