1. A márkás közösségi média a legjobb
Tudtad, hogy a közösségi médiával növelheted fogorvosi rendelőd márkájának ismertségét és elismertségét? Amikor közzéteszel valamit a közösségi médiában, tartalmaid több milliárd felhasználóhoz juthatnak el. Mondj NEM-et azokra a stock képekre, amelyeket bárki megtalálhat a Google segítségével. Legyen eredeti grafikád, logód, betűtípusaid és színsémáid, hogy mások felismerjék fogorvosi rendelődet versenytársaid között.
2. A mindennapok (majdnem) ünnepek lehetnek
Elakadtál a posztötletek miatt? Nézd meg, hogy ma ünnep van-e! A nemzeti ünnepek, a figyelemfelkeltő hónapok vagy más naptári dátumok megünneplése nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépj a közönséggel. Az ilyen típusú bejegyzések szórakoztató része az, hogy kapcsolódhatnak a fogorvosi rendelődhöz, vagy csak szórakozásból is kirakhatod ezeket.
3. Magánorvosi marketing tipp: oszd meg tartalmaid
A tartalommarketing fontos szerepet játszik az inbound marketing stratégiában. Ha rendszeresen készítesz informatív tartalmat, szakterületed szakértőjeként segíted fogorvosi rendelőd megalapozását. Használd ki a közösségi médiával elérhető lehetőségeket, és oszd meg tartalmaidat Facebook- , Twitter- és LinkedIn-fiókjaidon. Az informatív blog tartalmának közösségi platformokon való megosztása növeli azon potenciális betegek számát, akik megtekintik a tartalmat, felkeresik weboldal, kapcsolatba lépnek a márkával, és végül betegekké válnak.
4. Hivatkozás a webhelyedre
A blog tartalmának megosztása nem az egyetlen módja annak, hogy a betegeket a közösségi média fiókjaiból a webhelyedre irányítsa. Amikor a közösségi médiában közzétett bejegyzésére mutató hivatkozást adsz hozzá a kezdőlaphoz, kapcsolatfelvételi oldalához vagy bármely más webhelyoldalhoz, utakat hozol létre a potenciális betegek számára. A webhelyhivatkozások hozzáadásával a bejegyzés a következő szintre emelkedik a felhasználói élmény szempontjából, mivel több tevékenységet ad a felhasználónak.
5. A fogorvosok közösségi médiájának szüksége van hashtagekre
Ha még mindig zavarban vagy a hashtagek használatával kapcsolatban, gondolj rájuk kulcsszavakként. Ha hashtaget használsz, ez alapvetően a tartalmat a hashtaghoz kapcsolja, így a felhasználók könnyebben megtalálhatják. Használj márkás és márka nélküli hashtageket, hasonlóan, mint a kulcsszavakhoz a blogjaidban. Először is használj a praxisodnak megfelelő hashtageket, majd szűkítsd le azokat magára a bejegyzésre vonatkozó hashtagekre.