Hogyan működik a helyi SEO?
A helyi SEO egy keresőoptimalizálási stratégia, amely segíti a vállalkozásodat abban, hogy nagyobb láthatóságot szerezzen az olyan webhelyeken végzett helyi keresésekben, mint például a Google. A helyi keresőoptimalizálés és az azt mindent körülvevő megértéséhez először meg kell értenie a Google működését.
Amikor beírsz egy keresett szót a Google-ba, az számos rangsorolási tényező mintáját ellenőrzi. A Google megkeresi az összes általa felfedezett webhely tárolt példányát, és a pókoknak nevezett kis programokat használ az internet feltérképezésére. A helyi keresőoptimalizáláson végzett munka befolyásolja, hogy webhelyed mennyire lesz releváns és milyen tartalmakkal rendelkezik.
Milyen előnyei vannak a helyi keresőoptimalizálásnak?
1. Nagyobb láthatóságot szerzel az interneten
A helyi SEO-val vállalkozásod nagyobb láthatóságot nyer, mivel a megfelelő emberek találják meg, akik érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Ha vállalkozásod jobban látható, az több nyereséget és értékesítést jelent.
2. A legrelevánsabb keresések forgalmának javítása
Ha nem használod a helyi SEO-t, ez azt jelentheti, hogy versenytársakkal és más vállalkozásokkal versenyez a keresési eredmények helyéért. Nagy az esélye annak, hogy vállalkozásod észrevétlen marad vagy átkerül a második oldalra a Google keresési listáján, de a helyi keresőoptimalizálással a potenciális ügyfelek a webhelyedre kattintanak, hogy megnézzék termékeidet.
3. Szerezz lehetséges visszatérő ügyfeleket
A helyi SEO segít megragadni a különböző vásárlókat, még azokat is, akik messziről látogatnak a környékre. Ha egy ügyfélnek rendkívüli szolgáltatásokat nyújtasz, nagy valószínűséggel visszatér, és hosszú távú üzleti kapcsolatot épít ki. Ezzel egyetlen ügyféltől több százig terjedhet az értékesítés.
4. Csökkentsd a hirdetési költségeket
A legtöbb vásárló a „közelben” opciót részesíti előnyben, amikor a termékeid vagy szolgáltatásaid vásárlási helyére keres. Ha a helyi keresőoptimalizálásodnak köszönhetően előkelő helyen állsz, az azt jelenti, hogy több ügyfél láthatja webhelyedet és termékeidet, így pénzt takaríthatsz meg, amelyet egyébként más hirdetési módokba fektettél volna.